Рус Укр
ГоловнаПублікаціїОпалювальний сезон 2021-2022Інфографіка: що робити, якщо вдома холодні батареї
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

УК Як заповнити декларацію для призначення субсидії?

УК  Як заповнити заяву про призначення субсидії?

 



 

 



 

Інфографіка: що робити, якщо вдома холодні батареї

Відповідно до чинних санітарних норм, температура в квартирі в житлових приміщеннях повинна бути в межах 18 градусів, у кутових кімнатах – у межах 20 градусів. Якщо температура менша, споживач має право написати скаргу.
В Україні розпочався опалювальний сезон. Поки на вулиці комфортна температура, ледве теплі батареї у квартирі нікого не турбують, але з настанням справжніх холодів це перетворюється на проблему. Згідно із законом, споживач має право платити за холодні батареї менше або взагалі не платити. Як розібратися із цією ситуацією – на інфографіці «Слово і діло».
 
Відповідно до чинних санітарних норм, температура в квартирі в житлових приміщеннях повинна бути в межах 18 градусів, у кутових кімнатах – у межах 20 градусів. Якщо температура менша, споживач має право написати скаргу.
 
Необхідно звернутися до теплопостачальної організації, яка надає послуги. У заяві слід попросити надіслати до квартири спеціальну комісію, щоб заміряти температуру в приміщенні. Ще один варіант – викликати представника ОСББ та двох сусідів, заміряти температуру, скласти акт та відправити його постачальнику послуги.
 
 
 
Якщо прийде представник теплоенерго, після виміру температури він має скласти акт-претензію щодо незадовільної температури у квартирі. Акт має бути у двох примірниках, його підписують члени комісії та власник квартири. Там мають бути зазначені види, показники та строки порушення, прізвище представників виконавця та їхні посади. Якщо раптом члени комісії не захочуть підписувати акт, це можуть зробити щонайменше два сусіди-свідки, і тоді документ вважатиметься дійсним.
 
Далі акт реєструють у спеціальному журналі, виконавець має розглянути його протягом трьох днів. За цей час виконавець повинен або дати розпорядження про перерахунок платежів, або надати мотивовану відмову. Якщо за три дні споживачеві не надіслали письмову відповідь, то автоматично вважається, що виконавець визнав факт надання неякісної послуги та зобов'язаний здійснити перерахунок.
 
Яка має бути компенсація. Якщо температура в приміщенні в межах 12-18 градусів, вартість оплати опалення зменшується на 5% за кожен градус менше ніж 18. Якщо температура в кімнаті становить 12 градусів, вартість оплати знижується на 30%. Якщо температура у квартирі нижча за 12 градусів, то взагалі не потрібно платити за опалення.
 

Зазначимо, що перерахунок за опалення споживач має отримати вже з наступною платіжкою. Якщо виконавець ігнорує споживача, потрібно звернутися до господарського суду. 

 
Коментарі (0)