Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГОСББТелефони «гарячої лінії» в усіх регіонах України (довідник)
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

УК Як заповнити декларацію для призначення субсидії?

УК  Як заповнити заяву про призначення субсидії?

 



 

 



 

Телефони «гарячої лінії» в усіх регіонах України (довідник)

Для надання адресної допомоги вразливим верствам населення у період карантину запроваджено телефони «гарячої лінії» в усіх регіонах України
Для надання адресної допомоги вразливим верствам населення у період карантину запроваджено телефони «гарячої лінії» в усіх регіонах України
 
Телефонні «гарячі лінії» для надання адресної допомоги вразливим верствам населення у період карантину запроваджено місцевими органами влади в усіх регіонах України.
 
Завдяки цьому соціальному онлайн-сервісу структурні підрозділи з питань соціального захисту населення зможуть оперативно визначати потреби для надання допомоги та соціальних послуг людям, які її потребують, повідомляє пресслужба Міністерства соціальної політики.
 
Передовсім це самотні люди, ті, хто живуть самі, громадяни похилого віку, люди з інвалідністю, сім’ї з дітьми, які опинилися у складних життєвих обставинах, які виховують дітей з інвалідністю, малозабезпечені сім’ї тощо.
 
Телефони «гарячої лінії» ТУТ
 

Джерело: Урядовий курєр 

 
Коментарі (0)