Рус Укр
ГоловнаПублікаціїЖитлоПорядок списання з балансу відомчих багатоквартирних будинків у яких розташовані приватні приміщення
Новини ЖКГ
23 Квітня 2024 p.
18 Квітня 2024 p.
16 Квітня 2024 p.
09 Квітня 2024 p.
05 Квітня 2024 p.
04 Квітня 2024 p.
03 Квітня 2024 p.
01 Квітня 2024 p.
19 Березня 2024 p.
07 Березня 2024 p.
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Порядок списання з балансу відомчих багатоквартирних будинків у яких розташовані приватні приміщення

Уряд визначив процедуру списання з балансу міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, державними підприємствами та ОСМ багатоквартирних будинків, у яких розташовані приміщення приватної та інших форм власності

Відповідний проект постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку списання з балансу багатоквартирних будинків», розроблений Мінрегіоном, схвалений 30 березня на засіданні Уряду.

Порядком списання багатоквартирних будинків з балансу Міністерств, ЦОВВів, держпідприємств та органів місцевого самоврядування зокрема передбачено:
 
списання з балансу багатоквартирних будинків здійснюється балансоутримувачем на підставі прийнятого ним розпорядчого документу;
 
для списання багатоквартирних будинків з балансу утворюється комісія;
 
комісія з метою фіксації технічного стану будинку перед списанням проводить огляд будинку;
 
за результатами роботи комісії складається акт про списання багатоквартирного будинку за формою згідно з додатком до постанови, який підписується усіма членами комісії та затверджується балансоутримувачем.
 
Зазначений проект постанови розроблений через невідповідність перебування багатоквартирних будинків на балансі Міністерств, ЦОВВів, держпідприємств та органів місцевого самоврядування положенням Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку», в якому йдеться, що усі власники квартир та нежитлових приміщень, що розташовані у багатоквартирному будинку, є співвласниками такого будинку. Відтак подальше утримання на балансі державних установ та органів місцевого самоврядування багатоквартирних будинків не узгоджується з положеннями цього Закону.
 
Довідка
 
Відповідно до проекту постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку списання з балансу багатоквартирних будинків» процедура списання наступна:
 
Підставою для списання будинку з балансу є наявність у ньому приміщень приватної форми власності (приватизовані квартири, вбудовані приміщення магазинів чи офісів тощо).
 
Ініціатором списання може виступати :
 
балансоутримувач, який визначає чи наявні у будинку приміщення приватної власності (може це здійснювати за допомогою інформації з державного реєстру нерухомості);
приватний власник чи власники приміщень шляхом звернення до балансоутримувача про початок процедури списання з балансу (процедура має бути розпочата у 10 денний термін з дня отримання повідомлення власників).
Про початок процедури списання балансоутримувач приймає розпорядчий документ (наказ, розпорядження) та повідомляє про це мешканців будинку (через власний веб-сайт або оголошення біля будинку та прибудинковій території).
 
Балансоутримувач затверджує склад комісії у складі не менше 5 осіб (представники балансоутримувача, ЖЕКу, управителя та від співвласників). Комісія проводить огляд для визначення технічного стану будинку та складає акт за формою, що передбачена проектом постанови. Акт подається на  затвердження балансоутримувачу після чого процедура вважається завершеною. Строк проведення процедури списання не більше 2 місяців з дня початку процедури (прийняття рішення про списання ).
 
Якщо в будинку є приміщення, що належать державі чи місцевій раді, але не оформлені належним чином (не зареєстровані в державному реєстрі нерухомості), то такі квартири окремо беруться Міністерством, ЦОВВ, ДП чи ОМС на баланс та облік до оформлення необхідних документів.

Юрист - практичний діяч у галузі права. У житті кожної людини бувають моменти, коли він потребує допомоги даного фахівця. Юридична допомога повинна йти від перевірених людей. В цьому Вам допоможе сайт JusGO.com.ua, де рівень знань і досвіду фахівців вирішать будь-які запитання.

 
Коментарі (0)