Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГЖитлоОновлено порядок списання з балансу багатоквартирних будинків
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

УК Як заповнити декларацію для призначення субсидії?

УК  Як заповнити заяву про призначення субсидії?

 



 

 



 

Оновлено порядок списання з балансу багатоквартирних будинків

Уряд вніс зміни до процедури списання з балансу підприємств, установ, організацій багатоквартирних будинків, у яких розташовані приміщення приватної та інших форм власності
Уряд вніс зміни до процедури списання з балансу підприємств, установ, організацій багатоквартирних будинків, у яких розташовані приміщення приватної та інших форм власності. 
 
Відповідний проєкт постанови, розроблений Мінрегіоном, прийнято 10 листопада на засіданні Уряду, про це повідомила пресслужба Міністерства розвитку громад та територій України. 
 
Документом розширюється коло установ та організацій, які включають в себе поняття балансоутримувач, уточнюється механізм списання, а також розширюються права об’єднання співвласників багатоквартирного будинку під час процедури списання.
 
Згідно з документом, підставою для списання є наявність у будинку приміщень приватної форми власності – приватизованих квартир, вбудованих приміщень магазинів чи офісів тощо.
 
Ініціатором списання може виступати:
  • балансоутримувач, який визначає, чи наявні у будинку приміщення приватної власності (може це здійснювати за допомогою інформації з державного реєстру нерухомості);
  • приватний власник чи власники приміщень шляхом звернення до балансоутримувача про початок процедури списання з балансу (процедура має бути розпочата у 10 денний термін з дня отримання повідомлення власників).
Про початок процедури списання балансоутримувач приймає розпорядчий документ.
 

Балансоутримувач затверджує склад комісії у складі не менше 5 осіб (представники балансоутримувача, ЖЕКу, управителя та співвласників). Комісія проводить огляд для визначення технічного стану будинку та складає акт, який потім подається балансоутримувачу. Процедура вважається завершеною після погодження акту про списання. 

 
Коментарі (0)