Рус Укр
ГлавнаяПубликацииЖильеРоз'яснення: Як перевірити, чи прийняте рішення про призначення субсидії?
Новости ЖКХ
26 апреля 2024 г.
23 апреля 2024 г.
18 апреля 2024 г.
16 апреля 2024 г.
09 апреля 2024 г.
05 апреля 2024 г.
04 апреля 2024 г.
03 апреля 2024 г.
01 апреля 2024 г.
19 марта 2024 г.
Опросы все опросы
ЧТО ПРЕПЯТСТВУЕТ ВАМ ВОВМРЕМЯ ПЛАТИТЬ ПО СЧЕТАМ ЗА УСЛУГИ ЖКХ?
Слишком высокие тарифы
Регулярное повышение квартирной платы
Низкое качество услуг или их полное отсутствие
Не соблюдение исполнителями сроков по вывозу мусора
Бездействие ЖЭКа
Ничего, я всегда вовремя плачу
Я не считаю нужным платить за коммунальные услуги

 







 

Роз'яснення: Як перевірити, чи прийняте рішення про призначення субсидії?

Наразі для того, щоб дізнатись, чи призначена вам субсидія, особисто відвідувати відділення Пенсійного фонду не обов'язково. Адже існують зручні онлайн-інструменти.
Наразі для того, щоб дізнатись, чи призначена вам субсидія, особисто відвідувати відділення Пенсійного фонду не обов'язково. Адже існують зручні онлайн-інструменти.
 
У Пенсійному фонді України роз'яснили як це зробити з не виходячи з дому. 
 
Призначення субсидії, наприклад, можна перевірити в особистому кабінеті ПФУ.
 
Для цього необхідно:
  • Авторизуватись на сайті електронних послуг (https://portal.pfu.gov.ua/) Пенсійного фонду за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП), Дія. Підпису або ID. GOV.UA;
  • У меню зліва вибрати розділ “Мої повідомлення”;
  • У вікні на екрані перейти в “Індивідуальні повідомлення”. Там буде рішення про житлову субсидію.
При цьому порядком надання житлових субсидій передбачено, що органи ПФУ інформують громадян про одне з прийнятих рішень:  
  • про призначення, 
  • непризначення, 
  • відмову в призначенні житлової субсидії.
Зокрема, у разі прийняття рішення про відмову в призначенні житлової субсидії ПФУ інформує заявника про прийняте рішення:
  • або  в паперовій формі, з врученням відповідного повідомлення під особистий підпис із зазначенням причин відмови і порядком оскарження прийнятого рішення (якщо звернення надходило в паперовій формі)
  • або через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України чи Портал Дія (якщо звернення надходило в електронній формі).  
 
Комментарии (0)